شرایط و قوانین استفاده ازخدمات و دانلود طرح های توجیهی در سایت طرح یاب

ورود کاربران به وب ‏‌سایت طرح  یاب  با پروفایل شخصی جهت استفاده از محتوی وسایر خدمات ارائه شده توسط طرح یاب به منزله آگاه بودن و پذیرفتن شرایط، قوانین و نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات سامانه طرح یاب است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی  پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین از سوی کاربر است.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های  سامانه طرح یاب  منطبق با قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران،  قانون تجارت الکترونیک است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مربوطه است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌ها تغییری ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر سایت طرح یاب 

مشتری یا کاربر به شخصی اطلاق می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است اقدام به  ثبت سفارش محصولات یا خدمات سامانه طرح یاب می نماید. همچنین از آنجا که سامانه طرح یاب  یک وب‌ سایت آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک، مشتری یا مصرف کننده فردی یا شرکتی است که به منظوری جز فروش و انتشار مجدد اقدام به خرید محصولات  یا خدمات می نماید و خرید صرفاً جهت   استفاده موردی  صورت می پذیرد.  توجه داشته باشید که این مورد  بسیار دارای اهمیت می باشد زیرا مالکیت و بهره برداری  نشری محصولاً صرفاً متعلق   دراختیاربه طرح یاب می باشد ومشتری حق واگذاری محصول به دیگران یا انتشار آن را ندارد .

تعریف فروشنده

طرح یاب بعنوان فروشنده مسلولیت تحویل محصولات ارایه شده در وب ‌سایت که شامل انواع فایل طرح توجیهی، پروپوزال، طراحی های مختلف فنی واقتصادی  است را پس از خرید تضمین  می نمابد. سفارش فاکتور محصولاتی که در سایت عرضه می‌شود، در صورت درخواست خریدار توسط فروشنده ارسال می گردد. طرح یاب.امکان دانلود آنلاین  سفارشات را از طریق سایت میسر کرده است و در صورت نیاز و پرداخت هزینه ، نسخه چاپی  حداکثر طی  48 ساعت تهیه و ارسال خواهد شد تا به دست مشتریان ساکن تهران برسند و برای مشتریان سایر شهرستان ها بین 3 تا 7 روز زمان خواهند برد.

احتمال لغو شدن سفارش مربوط به محصولات به دلایلی مانند نیاز به بروز رسانی طرح  و مقالات وجود دارد سامانه طرح یاب  مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش را متوقف کند.

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و محصولات سامانه طرح یاب  استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏نماید و یا به  به سامانه طرح یاب پیام ارسا می نمایید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها انجام شده باشد، شما موافقت می‌‏نمایید که سامانه طرح یاب  به صورت الکترونیکی (از طریق ایمیل و پیام  الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.  همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های طرح یاب  از همین طریق صورت می‌گیرد.

جهت اطلاع رسانی محصولات  و سرویس‌های جدید ، امکان داردطرح یاب  برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید.

در صورتی که کاربران تمایلی به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها را نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت  خبر رسانی   سامانه طرح یاب را در پروفایل خود لغو نمایند.

همچنین ممکن است طرح یاب  برای برخی کاربران یا مشتریان خود، فرمهای نظرسنجی ارسال کند.

رعایت حریم شخصی

سامانه طرح یاب به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند. و متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی  شما محافظت کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن نحوه  استفاده شما از سایت را توسعه دهد در واقع با استفاده از سایت طرح یاب ، رضایت خود را از این رویه  نشان می‏‌دهید.

همه مطالب و فابل های  در دسترس سایت  طرح یاب مانند محتوی، طرح،  متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوها ، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه مطالب تولید شده توسط سامانه  طرح یاب  جزئی از دارایی های معنوی  ما محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار طرح یاب است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای ما محفوظ می‏‌دارد.

علاوه بر این   نشان ها،  اسکریپت‌ها،  و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق خدمات و محصولات  ایجاد شده توسط طرح یاب  و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار  طرح یاب است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهره ‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی،  قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب‏‌ سایت طرح یاب  و فایل طرحها و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی،  روبات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای طرح یاب  محفوظ است.در صورت استفاده از هر یک از خدمات طرح یاب ، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

  1. کلیه سفارشات ثبت شده آنلاین در سایت پس از پرداخت هزینه قابل دانلود است در مواقع اضطراری و یا برای محصولات سفارشی سازی شده پس از آماده شدن  در طول روزهای کاری شنبه الی پنجشتبه  به استثنای تعطیلات ارسال می‌‏شوند. سایت  ارایه و دریافت  محصولات طرح یاب  آنلاین است در شرایط عادی  امکان دانلود پس از سفارش‌‏گذاری برای مشتریان فراهم است
  2. کلیه سفارشات ثبت شده محصولات الکترونیکی در سایت  طرح یاب  به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل و سایت ارسال  می‏‌گردد  پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای طرح یاب محفوظ است
  3. در صورت بروز مشکل در ارسال نهایی فایل یا انصراف مشتریان  از دانلود طرح پس از  پرداخت ، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
  4.  طرح یاب به منظور بروز رسانی محصولات و طرح های موجود در سایت  مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند بروز رسانی  اطلاعات قبلی، برای  طرح یاب  محفوظ است.
  5. در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت مندرج شده در  سایت ،  حق کنسل نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری برای طرح یاب محفوظ است و در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت طرح یاب  می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
  6. مشتریان لازم است هنگام سفارش فایل طرح یا مقاله یا محصول مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود وثبت اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است. درصورت نیاز به ارسال محصول فیزیکی مطابق سفارش مشتری به آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویل‌گیرنده ثبت یا انتخاب می‌کند ارسال و پس از احراز هویت تحویل می گردد .
  7. امکان پرداخت در محل برای سفارشات وجود ندارد و لازم است پیش از ارسال ، مبلغ اینگونه سفارشات از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه شود.
  8. لازم به ذکر است تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در سبد خرید کالا وجود داردتنها پس از انتخاب محصول و پرداخت هزینه چه از طریق سایت یا کارت به کارت کردن سفارش سفارش نهایی تلقی می شود .
  9. طرح یاب همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارشات در نهایت دقت و بسرعت به دست  مشتریان خود در کشور برسد. با توجه  امکان دانلود  فایل خریداری شده بصورت آنلاین  از طریق سایت ، مشتریان امکان دریافت فایل طرح های الکترونیکی  زیب شده را دارند و هر گونه اشکالی در دریافت فایل خریداری شده طرح یاب موظف است  مشکل را برطرف نماید .
  10. اطلاعات مندرج درمفاد طرحهای توجیهی آماده ارایه شده مطابق با زمان تهیه شده ارایه گردیده و طرح یاب مسنولیتی درقبال  بروز رسانی اطلاعات را برعهده ندارد و طرح صرفاً جهت ارتقا دانش و اطلاعات کاربران می باشد  و مشتریان در صورت نیاز به بروز رسانی حوزه های مختلف طرح توجیهی خریداری شده لازم با متخصصان مرتبط خارج از سامانه طرح یاب هماهنگ نمایند .و طرح یاب هیچگونه مستولیتی را در رابطه با تغییر طرح های ارایه شده در سایت را نمی پذیرد.
  11. سروﻳس‌‏های سایت آن‏گونه که هست ارائه می‏‌شود و سایت طرح یاب  مسئولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى ، قوه قهریه و غیره باشد را  بر عهده ندارد.